Vintertider och tentatider = mörka tider

Hej hopp!

Som jag nämnde i tidigare inlägg är jag i full gång och skriver på min hemtenta. Redan innan vi fick ut den misstänkte jag en fallbeskrivning och att vi skulle sätta in behandlingsinsatser till familjen. Jag hade rätt MEN vi skulle tydligen skriva fallbeskrivningen själva.. buhuu.. Så dagen har tillbringats framför datorn och i ett desperat försök att hitta på en familj som inte är för problematisk, men inte heller för lätt. Nu har jag iallafall en plan och den blir det till att följa. Har pluggat hemma hos Hanna idag och så ska det bli imorn med. Skönt att ha nån bredvid sig, som ser till att man inte gör massa andra saker istället. Sen att vi båda sitter på msn och facebook, och pratar med varandra genom datorn istället för "över bordet" är en annan femma. Nåja, det blev även lite kladdkakebakande och kaffedrickande så vi höll oss vakna =)

Har även hunnit med en måltid hemma hos föräldrarna idag plus en storhandling. Skönt att äntligen ha kyl och frys fyllda igen. Katastrofen uppstod imorse då kaffet tog slut, och då går det minsann inte att skjuta upp handlingen längre.

Imorn ska jag upp kl. 6.30. Då lär det vara kolsvårt ute. Satt och kollade på kort från datorn och hittade lite bilder från min och Camillas resa till Australien förra julen. Åh vad jag vill åka till värmen nu!!!










Är det nån som vill ta med mig på en solsemester så tackar jag inte nej =) Måste väl ta och ställa mig vid spisen nu. Kan vara bra att ha något att äta imorn. Att leva på enbart kladdkaka är inte något som rekommenderas...

Kommentarer
Postat av: Räkan

Åh vad härligt det ser ut:) Ja nu skulle man inte tacka nej till att dra iväg till nåt varmt ställe:)

2010-11-11 @ 08:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0