Två dagar..

Imorn eftermiddag får jag ut min hemtenta så jag varnar för tråkiga inlägg inom den närmsta tiden =)
Jag har iallafall förberett mig genom att storstäda mitt hem. Vet hur det brukar se ut efter en tentavecka och man behöver ju inte börja på "minus". No nooo...

Helgen har varit lugn. Jag har pluggat massa KBT och umgåtts med kompisar. Har inte mycket mer att berätta... Jo, lite cred till min äldsta brorson som har sovit borta en hel natt med kompisar i helgen. Han har nämligen varit på läger. Vad stor han börjar bli :/ Snart kommer han inte uppskatta Busfabriken med mig längre... maah..

Kommentarer
Postat av: Ass

Jag brukade ha som renast under tenta-p -för allt är ju roligare än att plugga ;)

2010-10-25 @ 12:14:34
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0