Torsdagkväll i Kisa och fredagkväll framför tentan

Igårkväll bar det av till Kisa för att fira Carina som fyllt 27 år (Eller 50..) Vi började med en fördrink och begav oss sedan iväg mot resturangen där vi skulle äta. Där blev det ytterligare en fördrink och därefter bjöds det på jättegod köttgryta. Mycket trevlig kväll. Ett av kvällens heta samtalsämnen var att Maria gjort en applikation på facebook som "avslöjade hennes smeknamn", vilket vad Bad Girl. Mycket kul tyckte vi andra, även om Maria var mindre road =P Var ju själv tvungen att göra testet på fejjan när jag vaknade och mitt smeknamn blev Blondie. Var får de allt ifrån? Nog för att jag var blond som liten men....

Dagen har tillbringats framför datorn tillsammans med min plågsamma hemtenta. Jag har stora skrivproblem och lyckas inte producera någon text alls. Har med andra ord en kul helg framför mig... Dessvärre ska mamma och pappa åka med familjen Viklund den yngre på höstmarknad i Vimmerby imorn. Och jag bara måste följa med! Det gör att jag kommer få sitta hela kvällen ikväll... underbart. Som tur är har jag en stor skål godis bredvid mig så det ska nog gå bra. Hoppas jag. Nej, inte tid att sitta här längre! Tentan kallar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0