Shopping

Igår var jag och Emma på MQs nyöppning. 100 kr rabatt för varje 500 kr man handlade för =) Toppen tänkte jag eftersom jag spanat in en PEAK-jacka för 3000 kr. Väl där var inte jackan så spännande som jag mindes den, och definitivt inte värd 3000 kr... Hittade iallafall en annan jacka, en parkas, och en "pippi-tröja". Mycket nöjd. Alltihopa för endast 2049 kr. (Och då var jag tvungen att köpa ett par strumpor också för att det saknades 2 kr för att komma upp i jämna femhundringar..). 500 kr "rikare" begav jag mig hem till föräldrarna och åt middag.

Kvällen tillbringades i soffan tillsammans med mitt arbete om skilsmässa, barnsamtal och professionalitet. Lyckades åstakomma 5 rader så idag är det jag som "tar ledigt" från föreläsning nummer två och hetsskriver. Ikväll ska jag nämligen äta middag med frugan och därefter möta upp mitt Zelmani-gäng och gå på konsert. Ska bli kul =)

Nu är det iallafall dax att återgå till kaffet!

Kommentarer
Postat av: Elin,Olivia & Noz

Hej gumman, vad duktig du blivit på att blogga igen! ta hand om dej kramar från oss

2010-10-24 @ 14:36:06
URL: http://www.aussiennoz.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0