Pauline <3 Kaffe

Då var det måndag morgon igen. Börjar känna att tiden går lite för fort för nu är det bara 13 veckor kvar till examen.... ÅNGEST!! Och lika stor ångest är det att kolla på högen av böcker som ligger framför mig, och bara väntar på att bli lästa...

Helgen är över och hur fredagen artade sig har ni redan fått läsa. I lördags städade jag hela lägenheten, våttorkade golvet och tvättade. Pluggade dessutom några sidor. Därefter vad jag så trött så jag stupade i sängen och vaknade upp lagom till 16. Då var det bara att hoppa in i duschen och göra sig iordning. Kl 17 skulle jag nämligen bli upphämtade av föräldrarna. Kvällen tillbringades i Rimforsa och med country konsert för världens barn. Enligt facebook, typ 40 attendade människor. När vi kom dit fick vi med nöd och näppe parkeringsplats. Och kyrkan, där konserten var, var full. 40 blev raskt cirka ja... (dålig på att uppskatta) men 500 pers kanske? Kanske dax för pensionärerna och barnen att skaffa facebook så eventet kunde visa rätt siffror ;)

Kvällen avslutades hemma hos Thostrups med hemmagjort pizza och sen fick jag bära en sovandes Levi till bilen. Han skulle nämligen sova hos farmor och farfar (aka mamma och pappa).

Söndag. Söndagmiddag på Mc Donalds. Sen var det bio-tajm med godis. Vi såg Marmaduke och den var faktiskt riktigt bra =) Hade nog inte kommit iväg och sett den om inte äldsta brorsonen varit med men helt klart sevärd var den! Den hade allt en film ska ha; humor, spänning, vänskap, romantik och ondska. Och allt ur ett hundperspektiv :D

Eftermiddagen avslutades med ett Body pump-pass med Emma. Kände jag var tvungen att kompensera för hamburgaren, pommesen och godisen.. hehe..

Och rubriken då? Har inte så mycket med inlägget att göra men jag dricker faktiskt morgonkaffet nu. Så de så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0