Lördag morgon

Hade en jättekul kväll igår. När jag var påväg hem med The Campusbus så träffade jag på Anna som upplyste mig om att hon och gänget skulle till [HG] på kvällen. Jag var inte sen att haka på och det var jättekul. Träffade Erica från jobbet som precis kommit hem från Kina och gissa om jag blev sugen på att åka dit och shoppa igen!! Så snälla tomten, i julklapp önskar jag mig ett jobb, en lägenhet och en resa till Kina =) Jag och Erica planerade iallafall att åka på SPA och det vore ju inte helt fel kan jag säga! Ska genast kolla upp lite alternativ!

Nåja idag är det lördag och på dagens schema står fika med Anna och att träffa Emma. Borde ta en prommenad/träna också. Och kanske en sväng till Ikano. Och kanske plugga och städa.. Är det inte meningen att man ska vila på helgen? Jag har nästan mer att göra då, än i veckorna..

Längtar efter mina brorsöner också. Hade en föreläsning förra veckan om stress och då tog föreläsaren upp att man blir lugn (!) (Oj oj oj..) av barn. Måste innebära att man blir lugn för att man kopplar bort allt annat. För jag kan ju inte påstå att mina tre knattar är lugna :)

Naej, dax att ta tag i dagen!

Kommentarer
Postat av: Ass

Jag var inne flera...

2010-10-11 @ 01:21:56
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0