Hohoooo

Surprise! Fick ett plötsligt infall att jag skulle blogga and here I am... :P

Ska snart ner till stan och ställa om mina nya glasögon lite. Japp, jag har äntligen köpt nya. När jag var på synkontroll för några veckor sedan fick jag veta att mina gamla glasisar var så dåliga att jag inte ens för köra bil i dem.. oj oj tänkte jag.. Tur att jag köpte nya då! =) Dock sitter de lite för löst och halkar ner på näsan så nu ska jag ta tag i det och ställa om dem lite (ja, inte jag då.. överlåter det till proffsen..) Ska även spendera lite pengar på två nya ögonskuggor, rekommenderade av Hanna.

Kl 14 går bussen till Norrköping. Hur kan man lägga ett seminarium 15-17 en fredageftermiddag.... usch..

Har faktiskt börjat inse att jag är färdig Socionom om 14 veckor.. shit.. Blev så uppenbart när vi här om dagen planerade vår examenssittning. Har dock starta planer på att flytta söderut och ta en masterexamen i kriminologi. Men det är först nästa höst så om nån har ett vik att ge mig i ett halvår är det bara att höra av sig ;) Och om nån har en bostad också för den delen. Kommer ju bli utkickad från den jag har nu i slutet av januari :/ Nåja, det löser sig. Eller hur Ass? :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Dahlin

Välkommen tillbaka! :)

2010-10-09 @ 16:18:07
URL: http://hdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0