Fredag!!!

För det första vill jag uttrycka min besvikelse över att tv6play.se tydligen har börjat ta betalt för att jag ska få titta på Paradise Hotel. Katastrofalt!!!! Eller är det bara jag som inte vet hur man gör? Tips mottages tacksamt :)

Igår var en effektiv pluggdag. Läste ut hela "BRIS-boken", slutet av "föräldrafokuserat arbete med barn" (Det tråkigaste jag nånsin läst... typ...) samt 70 sidor i "ta föräldrar på allvar". Nu kommer jag låta grinig men jag blir faktiskt störd när folk sitter och pratar jättehögt på bibloteket. Om man viskar eller pratar lite lågt om skolarbete kan jag köpa den men när man sitter och pratar om mat i normal samtalston, om inte lite högre, då blir jag sur.... Ja, det där var dagens i-landproblem men nu känns det bättre =) Hann dessutom med ett träningspass på gymet och hämtade en blomma hos föräldrarna.

På dagens schema står:
- Body pump
- Städa
- Läsa klart "ta föräldrar på allvar"

Kvällen är hittills oplanerad! Får se om det blir socialt umgänge eller soffan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0