3 dagar kvar till helg

Tisdag och redan slutkörd. Jag vill ha helg!! Helst igår... Ska dessutom till Norrpan varje dag den här veckan. Ingen rast och ingen rooo... Som tur är ska jag på konsert 3 av 3 på torsdag. Sophie Zelmani. Synd bara att jag inte kan några låtar, men än är det inte försent att lyssna in sig :)

I helgen ska jag och Hanna iallafall på stan (och shoppa? Ja tack). Vi ska även försöka oss på att baka cupcakes, hur nu det ska gå? Jag fantiserar om att de ska bli goda, snygga, sockriga och coola. Helst med en snygg sockerfigur på toppen. Börjar inse att jag kanske får nöja mig med att de ska smaka gott. Vi har storslagna planer för hur de ska se ut iallafall och Hanna är ju lite estetiskt lagd så det kanske finns lite hopp?! Har ni tur kanske det kommer upp en bild ;) På lördagkväll ska jag på nattligt besök i form av en Alex. Wehuuu :D

Nä, har faktiskt inte så mycket mer att delge förutom att vi hade en bra BRIS-föreläsning idag och att jag har varit på gymet och kört cross och core. Duktig flicka. Nu blir det duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0