När 11 blir 4

Gick med tunga steg till kursintroduktionen idag... På studiehandledningen stod det nämligen att vi skulle skriva 11 inlämningsuppgifter den här kursen, PÅ 5 VECKOR!! Gaah... Ni kan gissa om jag blev glad då jag fattat fel. Det var "bara" 4 vi ska lämna in, vilket innebär freeedoooom :D Dessutom har vi bara 4 föreläsningar och lite seminarium så jag har förhoppningar om att den här kursen inte ska bli så intensiv! Men det får vi väl se... Man ska inte ropa hej..

Efter föreläsningarna hetsade jag iväg till bussen och framme i Linköping mötte jag upp Sara. Vi gick till Texas Longhorn och åt världens godaste revbensspjäll, så nu är magen mätt och belåten =)

Kan man gå och lägga sig kl 20 en måndag? Jag är på tok för trött för att vara vaken :S Jo det borde man få... Snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0