Ledig tisdag

Det firades med ett möte på Landstinghuset och därefter ett frisörbesök! Skönt att rensa lite på skallen. Mitt hår har en förmåga att se väldigt platt ut när det är långt. Har ju noll volym så det hängde mest som en gardin. Nu är iallafall längden något kapad och håret är rejält uttunnat =) Det känns som jag har lättat 5 kg, skönt! Har även hunnit med ett besök på gymet idag. Så ytterligare 5 kg lättare.. hehe.. nävars. Kvällen avslutades med ett  besök på hjärta till hjärta och vildsvinsstek hemma hos föräldrarna. Måste bekänna att jag var något skeptisk till vildsvin först. Mest på grund av namnet. Jag kommer bli en dålig socionom. Dömer efter namn och utseende :P MEN, hör och häpna, maten var riktigt god!! Och plugget som börde gjorts idag då? Inte gjort... imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0