Den gångna helgen!

I fredags rullade jag till Norrköping med 10-bussen. Jonis hade lyckats ta sig hem från Gotlandet som tur var =) Blev en snabb sväng på stan och därefter bar det hem till honom för filmklippning. Tog nog lite längre tid än vad jag räknat med och gycklet gjordes i sista stund. När vi kom fram till Trappan möttes vi av en trasig projektor.. inte bra.. inte bra.. Med tanke på att vår toastmaster-existens var beroende av den där maskinen. Efter mycket om och men så lyckades DA-Emelie få tag i en annan projektor som placerades mitt på scenen. Jo, den stod i vägen där för er som undrar, men den var helt klart bättre än ingenting =) Sittningen drogs igång ca 30 minuter för sent. Det blev lyckat om man bortser från vårt gyckel som fick för sig att inte fungera.. Ljudet hördes men bilden var total-borta. Mycket skumt för gycklet var gjort på exakt samma sätt som toastmasterfilmerna, och DE funkade ju.. nåja.. Tekniken ställer alltid till det, bara att acceptera!

Lördagkvällen tillbringades i Rimforsa. Svägerskan fyllde 35 och det var släktkalas med mycket mat och tårta. Brorsönerna var lika vilda som vanligt =) Och som vanligt var jag helt slut när jag kom hem. Söndagen tillbringades framför empowermentboken. Blö vad tråkig den är!!! Äh.. kommer inte på något mer att skriva. På onsdag ska jag iallafall till Lina från jobbet. Ska hälsa på henne och hennes lilla bebis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0