Bloggsvacka

Känner att jag sakta men säkert åker ner i bloggsvackan igen...hehe...hindra mig!!

Var på Ullared i måndags tillsammans med Gugge och två till. 1800 kr fattigare åkte jag därifrån. Men men, jag fick köpt en massa julklappar till Levi, Olle och Love + födelsedagspresent till mamma. Sen shoppade jag en massa saker också som man behöver när man slänger ner dem i vagnen. Men när man kommer hem inser man att "jag hade klarat mig utan de här". Klart jag hade!! Har överflöd av grejer. Iallfall om man tänker på att jag bor på 34 kvadrat :/ Jag ska köpa hus... Fast då lär det helt plötsligt se tomt ut?!

Idag ska jag och min grupp hålla i seminarie. Det ska va i caféform så deltagarna ska få "hoppa" runt bland borden och diskutera olika begrepp, medan vi seminarieledare bjuder på fika ;) Ikväll ska jag, Louise, Kristin och Jonis jobba med P6 på Trollschlaget (en kravall). Full dag med andra ord!

Igår gjorde jag för övrigt första träningen på gymet med Nautilusmetoden =) Tanken är att man bara kör 8-12 gånger på varje maskin och inte 3 gånger 12 som jag gjort förrut. Vad snabbt det gick att träna! Hurra!! Då bör tilläggas att man använder mycket tyngre vikter så man kör slut på musklerna direkt. Därefter 15 min utpumpning på crosstrainingmaskinen. Det är tydligen då man förbränner mest!

Usch jag kommer på mig själv att skriva "man" i varenda mening. Förlåt K! Ni får ha överseende med att det inte är något finspråk i bloggen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0