Äntligen :D

3912 ord senare... tentan är änligen klar!! :D Är ganska bra på KBT nu och ikväll ska jag praktiskt utöva det viktiga KBT-begreppet färstärkning.

"Positiv förstärkare kan alltså beskrivas som belöning, något som individen vill ha" (Kåver, 2006: 69).

Japp, och ikväll vill jag alltså ha fläskfilé och cupcakes. Det ska Hanna och jag belöna oss med :) Men först ett möte med Anders från P6 och därefter ett med Ann-Britt från Studenthälsan. Sen ska jag ta mig till gymet också.

Helgen då?

I lördags var jag med familjen på höstmarknad på Astrid Lindgrens värld. Mysigt men kallt. Jag frös tårna av mig och var tvungen att köpa ett par sockar.



Love fick en nalle av farmor som han försökte "förlägga" fler gånger under dagen. Han kanske hellre velat ha en bil?



Hej hej! Love och Gunilla




Johan leker med flotten och sönerna hänger på


Kvällen tillbringades i Norrköping med födelsedagsfest hos Alexx och sen Halloweenfest på Trappan.



Jag, Alexx, Andreas och Madde



Johanna, Martina, Frida och Tobias

Näpp nu ska jag ta tag i dagen. Är det förresten inte typiskt att man vaknar kl 7 när man för en gångs skull får sovmorgon? =(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0