Det blev ju en bra söndag trots allt =)

Vaknade upp med en äcklig ångest imorse.. Var ju medveten om att jag skulle behöva ägna mig åt innehållsanalys samtidigt som solen sken där ute :( Lyckades iallafall ta mig upp ur sängen och ringa hem till föräldrarna. Storhandling stod på deras schema och jag var inte sen att haka på! Plugget gick ju att skjuta upp lite... ;) Lyckades få med mig 4 påsar hem så nu är kyl och frys fyllda, bra bra! Därefter åkte jag hemhem till Tannefors där det bjöds på söndagsmiddag. Kött och ugnstekta grönsaker, gött. Tog med mig innehållsanalysboken ut och invigde samtidigt de nya solstolarna. Tror minsann jag är lite rosa i ansiktet nu... hehe.. Efter lite plugg åkte jag och mamma till Blomstertorget och jag fick med mig fyra blommor och en kruka hem. Så nu har jag varit vuxen och planterat lite också. Krukan va på gränsen till för stor att passa mitt fönster (vem bygger en fönsterbräda som är typ 9 cem bred? Hur tänkte de där?) men så länge inte nån springer förbi mitt fönster ska den nog hålla sig på plats =) Sen blev det mer plugg och sedan avslutades dagen med ett gympass med Hanna. Enligt hennes schema var det tre månader sen vi va på gymet... jag hoppas verkligen inte att det stämmer :S Då är det ju riktigt illa... Nä har jag fryst i köttfärsen, planterat den sista blomman och skurat min spis så nu är jag redo för sängen! C-uppsats imorn!

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0