Tom i huvudet och ont i nacken

har suttit med tentaskiten hela dagen. Nu har jag iallafall lyckats producera 3 sidor. Bara 3 kvar... Vet knappt vad jag heter längre och nacken gör ont eftersom jag suttit som en hö-säck framför datorn i 12 timmar nu. Har iallafall lyckats ta mig ut på en långprommenad så lite cred ska jag ha =) Har även hunnit med att äta lunch med pappa på Victor´s och shoppat en I-phone. Dock tyvärr inte till mig! Ledsen för tråkiga inlägg men jag är lite isolerad nu under tentan. Gör liksom inte så mycket förrutom att sitta framför datan =/ Jag ska bli roligare jag lovar... =)

Har förövrigt spillt Ben&Jerryglass i min Patton-bok... haha.. nu blir jag påmind om "Half baked" varje gång jag läser om kriterieurval (vilket förhoppningsvis inte blir så ofta... =P)

God natt, nu blir det sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0