Pauline vs Gitarren

Igår va en bra dag! Pm-skrivande med Alex. Det gick väl inte direkt jättefort framåt.. men framåt gick det. Alex va lite missnöjd med det låga tempot men så kan de va ibland. Fick ju ihop en sida iallafall =) Efter det var det tentautlämning. (Ass det var den tentan jag tyckte gick så bra vet du... =P). Hade dessvärre fått reda på resultatet innan och det var INTE till belåtelse... 11,5/20!! Jag ska aldrig mer säga att en tenta gick bra!!! Dock så tyckte jag det var lite skumt för jag och Hanna hade skrivit typ samma saker och hon hade fått 17,5 p... inte rättvist ;) När jag fick tillbaka tentan blev jag iallafall glad. 17,5 p och VG i betyg. Läraren hade rapporterat in fel och jag klagar minsann inte :D Efter tentautlämning fikade jag med Simon och sen blev det lite mer plugg innan jag tog sista campusbussen hem. Hoppade av vid US och  gick hem till Hanna där middagen stod på bordet. Tror minsann hon kan få bli min hemmafru om hon ber snällt :D Kvällen avslutades med Kent i Cloetta Center. Jag är ju inget jättefan egentligen men tyckte ändå att konserten va jättebra!! Kul! Träffade Gabriella från ettan i kiosken och hon var på generöst humör och bjöd på gratis korv. Jå man tackar =)

Idag har jag varit i norrköping igen för föreläsning och pm-skrivande. Nu ska jag ta en pluggfri kväll och städa lägenheten och göra matlådor. Och sen viktigast av allt: Jag ska ge mig in i kamp med gitarren!!! Och jag ska vinna!!! Yeey 8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0