Nu äre söndag, igen!

Vad veckorna går fort...

På fredagen åkte jag till Norrköping med min och Hannas (jag agerade privat tentaåterlämnare) tenta i högsta hugg. Den skulle lämnas i en låst låda utanför T´s rum. Den låsta lådan var en skokartong.. haha..ja för den kan man ju inte bryta sig in i?! =O Sen ringde jag Hanna för att meddela att det var klart och hon uppskatta inte riktigt mitt otroligt roliga skämt om att jag tappat hennes tenta i tuggen =P Fredagen avslutades med en föreläsning.

Sen blev det fika på stan och jag åt en brownie som var jättekladdig, men ack så god!! En sväng på stan för att köpa nagellack och 17.30 träffade vi upp Anna och Frida utanför Ica. Vi + Rindi som var med redan innan skulle ha fredagsmys med taco. Undrar varför att älskar guacamole? Dubbel sats gick åt :)

Vi åt hos Anna och jag och Rindi roade oss med att sjunga disneylåtar (eller skrika.. alt sjunga väldigt falskt). Kul va de iaf =) Vidare till Vattentornet som är en studentpub där vi träffade på Alexx, Andreas, Hanna, Madde och Peter. Drack en svart-vinbärsöl som smakade saft. Farligt! Men det var inte så farligt upptäckte jag sen när det visade sig vara en 3,5a :)

Lördagen började med en hotellfrukost á la Rindi. Sen åkte vi ut till Vi ut till Vilbergen och tittade på elitbowling. Nu har jag vidgat mina vyer. Men det var faktiskt spännande, även om jag inte förstod poängsystemet!

Hem till Linköping och lunch hos mamma och pappa. Fick en ny kokbok så ikväll ska jag laga pastagratäng med massa rotfrukter, yey 8)

Deckade i sängen redan kl 21.30, helt utmattad. Tror inte jag vaknat en enda gång inatt så då har jag nog sovit djupt. Snart ska jag till Rimforsa och va barnvakt åt Olle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0