Idétorka

Jag kommer inte på något att blogga om. Kul va?! :D Igår va jag hemma och plugga hela dagen och idag va jag i skolan och efter det har jag pluggat hemma. Weehaaaaa.... :( Pm-arbete och forskning... forskning och pm-arbete. Har lite att stå i nu..

Har bakat hastbullar idag (enbart för att komma från den engelska forskningen). De har jag inte bakat sen hemkunskapen i 8an eller va de va men de gick ju bra. Men lite väl små kanske? Va tvungen att äta 4 st + soppa för att bli mätt!

Kan ju passa på att gratulera Hanna som fyller 25 år idag! Inte en enda rynka hade hon fått under natten :)



GRATTTISSSS!! (bild snodd från Hannas facebook, det måste ju va lagligt eller hur?) :D

Nä nu ska jag läsa lite "Männens röster" och sen slänga mig i soffan!

Kommentarer
Postat av: Hanna Dahlin

Tack palle:) Nu laddar vi för Kent! weee!

2010-03-10 @ 07:45:39
URL: http://hdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0