Idag är en "tycka-synd-om-mig-själv"-dag

Sov dåligt inatt hos mamma och pappa. Gästsängen var påtok för korvbrödsformad så det slutade med att jag la mig på golvet. Upp i ottan för att hjälpa pappa skjutsa bilen på service. Hem och öppna mailen. Fick till min fasa se en urjobbig hemtenta som jag inte alls vill skriva. Bläää... har iallafall lyckats knåpa ihop lite över en sida men den där modellen man ska beskriva va väl inte alltför upphetsande. Har enbart ätit onyttigt idag också. Hamburgare, Ben&Jerry-glass, bullar och varma mackor. Det är sånt här som kallas tentatider!!

Hann med en sväng på biltema och två besök på Maxi också. Skulle köpa en sån där penna på biltema som är som tipex och tar bort bläck. Upptäckte nu när jag kom hem att jag inte alls köpt en sån. Blev tydligen en lim-penna istället, hurra!! :(

Till råga på allt håller jag att bli sjuk. Ont i halsen och lederna/musklerna.. hurra igen... Kanske dax att lägga sig snart så jag får vakna och fortsätta med tentan...

Okej nu ska vi försöka se positivt här:

* Alla jag pratat med tycker också tentan är svår, vilket måste innebära att jag inte är trög =)
* Pappa öppnade plånboken på Maxi vilket resulterade i gratis mat =)
* Ett nytt lim-stift kommer säkert till användning =)
* Jag har börjat se fram mot London grymt mycket =)
* Får jag inte VG i kursen går jag inte under =)
* Snart får man reda på vad man får tillbaka på skatten =)
* 8 veckor i Kisa i sommar, toppen!! =)

Sådär nu är jag glad igen. Nu ska jag hoppa in i duschen och inviga mitt nya schampo. Sen blir det sängen så man får sova ut lite och vakna frisk imorn, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0