!!euqsagsegnälkaB

Vaknade tidigt imorse. Om det beror på att jag slocknade kl 21.30 igår, eller om jag är nervös inför kvällen låter jag va osagt :)

Sitter och läser manus och dricker kaffe. Det här kan bli intressant. Bara allt klaffar så ska det nog gå bra. 108 sittande, huh..

Har insett jag att vill shoppa!!! Eller ja, det vill väl en tjej alltid men nu är jag extremsugen. Vill ha en svart skinnjacka jag kollat ut på MQ och massa smink från MUS. Synd bara att en ögonskugga ska kosta runt 15o spänn.. se vill man ju inte ha en utan många.. Och sen spontanshopping.. Bara ge sig ut på stan och köpa det man kommer över!! :D Wee!! (ring inte Lyxfällan nu, det är inte så illa som det låter..) Nåja, i sommar blir det ju jobb så lite måste man ju få unna sig! =P Å snart London, då vill man ju med shoppa. HÖJ CSN!! åhh...

Ska äta lunch hos Mam & Pap idag och 15.30 går tåget till Norrpan. Träning hos Alexx med Philip och sen till Rindi. Trappan 18.30. Sittning 19.30. Puh.. tur att man e utvilad iaf :)

Blir kul de här, nu kör vi!!

Kommentarer
Postat av: Hanna Dahlin

yee, vi ses ikväll!

2010-03-06 @ 08:57:29
URL: http://hdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0