De tänkte ge mig den äckliga kakan...

Imorse flög jag upp ur sängen, redo att leva mig in i rollen som socialsekreterare Karolina. Åh jo men visst, workshopen gick bra och vi gjorde succe.. haha.. =P Helt ok workshop. Tre timmar gick rätt fort så de va skönt! Efter lunch satt jag med c-uppsatsen (eller rättare sagt pm:et som ska lämnas in snart) Forskning, forksning och forskning.. bara att plöja igenom.

Víd 15.30 smsade jag Hanna och frågade om hon skulle ta 16-bussen hem.

Hanna: Vi ska ha fira-att-vi-klara-tentan-fika hos Anna (i typ 15 minuter) Kom hit! Ska jag köpa en kaka till dig?
Jag: Ja tack =)

När jag kom hem till Anna visade det sig att de hade köpt den äckligaste kakan till mig.

Hanna: Det här är Annas kaka, det här är min. Och tycker jag inte om min så tar jag halva din!
Jag: Hmpf..


Vilken triumph när Hannas och Annas kakor var hårda och äckliga och min mjuk och kladdig av choklad!!! :D Mmmm...!!

Kommentarer
Postat av: Hanna Dahlin

hahaha

2010-03-05 @ 22:03:42
URL: http://hdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0