Baklängesgasque och Vårkravall

När jag kom fram till norrköping igår såg jag min spårvagn stå inne. Och oj vad jag sprang!! Åkte uppför Drottninggatan och spårvagnen (eller okej en röst säger): Nästa, nya torget! Uppss.. lyckat, hade tydligen hoppat på fel spårvagn i hetsen. Dock så kom jag på, efter 20 sekunder i panik, att den ju faktiskt gick hela vägen hem till Alexx, ännu bättre än 3an med andra ord.

Genrep med Philip, uppfräshning, ombyte, förfest hos Rindi, halkade iväg till trappan, genomgång med SoCeR. TIME!!



Då det var baklängestema började jag och Alexx i graven. Till vacker musik återuppstod vi och tog oss ner till toastmasterbordet. Ju längre tiden gick blev vi allt yngre. Medelålder, föda-barn-tiden, tonåringar för att sedan avsluta som bebisar.



När vi hade avslutat/börjat med nationalsången så hade jag bajsat i blöjan. Tur att det var slut då =P
Var en skoj sittning och det såg ut som om även gästerna var nöjda :)

Efter sittningen övergick kvällen till Vårkravallen. Jag och Hanna röjde dansgolvet (nästan helt ensamma) och efter det träningspasset var vi svettiga i säkert en timme. Men kul va de!!

Vid stängning skulle vi förbi Donken men då kön sträckte sig till utgången gav vi upp den idén och begav oss hem till Rindi istället. Som tur var hittade vi en chipsskål och en popcornskål som slank ner i våra magar.

Imorse blev det frukost hos Rindi och sen ytterligare en frukost på Max. Kom hem och stupade i säng. Nu har jag vaknat och kollat på bilder från gårdagen. De två jag använt i inlägget är snodda från Pernilla (utan att be om lov... fy på mig...). Men nu vet ni att det inte är mina bilder iaf =P



Kommentarer
Postat av: Hanna Dahlin

haha, jag var lätt anfådd en timme efter med! Dags att återuppta träningen kanske... Kul som fan var det iaf!

2010-03-07 @ 19:22:48
URL: http://hdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0