Apan i märkesbacken!

Mors!

Tror jag hade feber inatt för jag var helt kallsvettig. Hade bestämt mig för att stanna hemma från skolan men när klockan ringde mådde jag bra så det var bara att gå upp.. typiskt.. ;)

Trött och utan kaffe i magen vandrade jag mot bussen. Från ingenstans kom en apa framhoppande och väste: "Gå med i Holgerspexet!!". Sen tryckte apan upp en lapp i ansiktet på mig och jag kunde inte annat än skratta, ta lappen och gå därifrån. Brukar tacka nej till de såkallade "festeristlapparna" i vanliga fall men eftersom apan hade en grym inlevelse så ville jag uppmuntra honom lite ;) Men njae... Holgerspexet är nog ingenting för mig. Jag kommer aldrig spela apa, klängandes i märkesbacken iallafall :)

Grupparbetet idag gick toppen. Vi var lika effektiva som vi brukar och de som har seminarium mellan 9 och 12 imorn kommer att få se på rollspel.. hah..

Efter grupparbetet gick jag hem till Alexx. Det var time för lite c-uppsats- och toastmasterplanerande. Insåg att det inte alls är långt tills pm:et ska lämnas in och under tiden ska vi även skriva hemtenta så det är bäst att sätta igång nu. Men vi har ju våra artiklar (tack academic search premier) ijallefall!

Åh... jag fick en bonuscheck på MQ idag, värde 150 spänn. Det tyckte jag va generöst. Brukar ju bara få på typ 25 kr i vanliga fall. Är ju lite sugen på en skinnjacka jag sett där.. :)

Ikväll blire ner på stan och fika med Emma!


Kommentarer
Postat av: Ass

Du skulle passa som apa i märkesbacken annars... :)

2010-03-04 @ 22:45:12
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0