Profilering -check!

Jag har under de senaste månaderna varit 90% säker på att jag skulle läsa Ledning- och organisationskursen i termin 7. På campusbussen pratade jag med Hanna om vad hon skulle välja och vips... Jag gjorde en U-sväng kan man säga. Insåg helt plötsligt att: Neej, jag ska inte läsa organisation och ledarskap... jag ska läsa behandling. Igårkväll slets jag mellan hopp och förtvivlan. Usch jag som varit helt säker på min sak. Varför ska jag ändra mig nu? Idag har vi iallafall fått info om alla inriktningar och nu känner jag mig säker. Termin 7 kommer alltså inte tillbringas i Linkan utan jag fortsätter göra Norrpan osäkert och satsar på Behandlingsinriktningen :) Kommer bli skitkul!!! Verkar va jätteintressanta kurser om psykosocialtetbete i familj, grupp etc. Passar mig utmärkt. Vill ju läsa vidare till psykoterapeut sen också så de blir bra :D

Annars då? Jag har lagat chili con carne och det verkar bli typ 1000 matlådor... kommer föräta mig på det :/ Dock blev det en big mac till kvällsmat, tyckte jag var värd det =P

Imorse (nu blir det väldigt okronologisk ordning här känner jag :/) var Louise här och vi planerade vår resa till London med P6. Så nu är all transfer, flyg och hotell näst intill spikade. Måste bara bli "okejade" från Landstinget först. Kuuuuuuuuuuul!!! :D

För övrigt så såg jag nyss ett missat avsnitt av Paradise Hotel... Varför kunde typ alla deltagare surfa när jag inte kunde det?! Det undrar jag!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0