Hot

Efter grymma hot och manipulation från mina vänner Elin och Hanna så återstartar jag bloggen. Vi får se hur länge det håller den här gången ;)

Jag tänker inte skriva vad som hänt sen sist för det kommer jag varken ihåg eller tror att ni är intresserade av att läsa.

Gårdagen började iallafall med att klockan ringde 05.50 och jag begav mig iväg till Kårallen för att få tag i biljetter till Tentakravallen. Det gick som på räls så på torsdag blir det att rota fram den illaluktande gula. Därefter blev det långprommenad i kylan för att leka med brorsönerna. De byggde snögubben Sixten (som luktade kundkiss...) medan jag fixade mat. Sen bar det av till stan för att köpa födelsedagspresent till bror. Det blev mycket rulltrappeåkande :)På kvännen hade iallafall jag, Elin och Hanna myskväll med te och semlor. Insåg nu att det var sjukt länge sen jag åt sånna... När jag var liten tyckte jag inte om dem men de är ju tur att jag ändrat åsikt och blivit lite mognare ;)

Har förövrigt skänkt 50 kr till Haiti via röda korset. Gör det ni med!

Happ, första inlägget... det var ju inte så svårt...;)

Kommentarer
Postat av: H

2010-01-20 @ 14:21:30
Postat av: Hanna Dahlin

Bra där Palle! (Jag som råkade skriva bara H)

2010-01-20 @ 14:22:28
URL: http://hdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0