utvilad.

Har sovit 11 timmar inatt så nu känner jag mig utvilad. För stunden iallafall, man kan nog inte sova ifatt på en natt men det är ju en bra start iallafall! Vilken vecka det har varit. Har suttit med Patton-boken i snitt 10-14 timmar per dag, INTE ok!!! Nu (eller igårkväll) är jag iallafall klar med min sammanfattning och den är ivägskickad till "paktmedlemmarna" så nu är det heeeeeelg!!! :D Okej nu ska jag inte överdriva lyckan. Idag är det helg och imorn måste jag nog plugga lite samt skriva jobbansökan till Socialtjänsten i Kisa. Hoppas, hoppas de behöver sommarjobbare iår med :D

Idag då? Snart ska jag hem till mamma och pappa för att möta upp brorsönerna. Vi ska nämligen på Disney On Ice, weee!! Hoppas knattarna sitter still, annars får snälla faster muta med godis (det är ju faktiskt lördag)!
Ikväll blir det kärleksfesten med P6, kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0