stress stress stress

nu börjar det närma sig tenta igen. Om 1,5 vecka för att va exakt och jag har tusen saker att göra fram tills dess. Just tentan i sig har jag inte funderat så mycket på men jag, Hanna, A och J har en pluggpakt där vi har delat upp böckerna och sammanfattar några kapitel var. På fredag är det dead-line och jag har ångest för att det kommer bli tajt om tid... usch... jag vet ju vad jag gör de kommande nätterna iallafall :( Snart är om cirka en timme är det tentautlämning men det hinns inte med. Blir att läsa feting-boken istället...Ska hem till föräldrarna och plugga lite. Tror jag får mer gjort där. Nä, nu hinner jag inte skriva mer. Det blev bara en uppdatering om att jag lever, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0