Sommarjobb!

Nu mina läsare har jag goda nyheter. Fick idag det glädjande beskedet att jag ska bli Socialsekreterare i Kinda kommun ytterligare en sommar :) Wehuuu! Blir väl samma arbetsuppgifter som förra året. Ekonomiskt bistånd, flyktingintruduktion, barnärenden, vuxenärenden (körkortsyttrande och LuL-yttranden) och kaffekokande :D Är överlycklig, ska bli superroligt!! Var i Kisa och hälsade på idag. M hade bakdag så till frukost bjöds det på hembakat bröd och chokladkaka. Var inte helt dumt :) Räknade ut att av de sex timmarna jag tillbringade i Kommunhuset åt jag tre av de timmarna. haha, hur ska det gå i sommar! Inte lika mycket kakor iallafall :)

Nu är jag hemma och vänder. Ska åka till Norrköping och ha fredagsmys med A och R. Imorn blir det FF-möte, återträff med reflektionsgruppen från ettan, ev Karateklubben på trappan och söndag innebandy i sporhallen. Fullspäckad helg med andra ord, jag gillar´t!

Igår var jag och ett gäng från klassen på [hg]. Joel Alme spelade och vi käka hamburgare och drack några öl!

Näpp, dax att gå till campusbussen! (ber om ursäkt för den kursiva stilen.. jag får inte bort den.. mycket teknisk jag vet..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0