Fixardag!

Stöket hemma fortsätter! Idag har jag tvättat 6 maskiner, städat garderoben (och insåg till min förfäran att jag har 20 par brallor hemma...inte okej...de måste rensas!! Har även gjort hemmagjord Müsli efter R:s recept. Lyckades blanda ihop solroskärnor och pumpakärnor men jag tror det blev bra iallafall. Får provsmaka lite ikväll tror jag :)

Snart kommer L hit för att äta lunch och så ska vi jobba lite med P6 och London-resan. Måste skicka lite mail och så, så då får hon ställa upp med formuleringen på engelska ;)

Imorn börjar del 2 på kursen. Hoppas vi slipper Patton den här gången för jag orkar inte med den mannen längre... De två böckerna vi ska ha är iallafall lite tunnare så jag är hoppfull :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0