En helg i Peking

... och nej camilla... jag har inte åkt till riktiga Peking en gång till. det räcker med tre ggr och en mellanlandning på 16 timmar :)

I fredags efter Kisabesöket tog jag campusbussen till Norrpan. Skulle träffa Alexx och Rindi och ha fredagsmys. Var lite hungrig så funderade på om jag skulle svänga in på Donken men jag struntade i det. Och tur var väl det. När jag kom hem till Alexx hade mina toppen-tjejer lagat hemmagjord tomatsoppa med mozzarella i. ÅÅÅH vad god den var!! Till efterrätt blev det dumlemuffins med hallon. Mums! Kvällen tillbringades i soffan framför Let´s dance och solsidan (som iallafall jag och A tyckte va våldsamt roligt) hehehe... "jag börjar bli som Gunvald Larsson!!!" =P

På lördagmorgon blev det frulle och sen drog min "fru" till jobbet medan jag diskade hennes berg. Hann med ett FF-möte med lite skiftesplanering innan hon kom hem igen och då mötte jag upp henne på stan och vi köpte en present till M som vi skulle till på kvällen.

Hem. Paj- och salladslagning. Ombyte. Sen var det av till Marie för återträff med grupp J (reflektionsgrupp från ettan). Hade knytis så det bjöds på paj, sallad, bröd, snittar, chips, dipp och kladdkaka.. puh.. magen höll på att sprängas och när jag väl lagt mig ner i soffan efter maten så var det svårt att komma upp! Va en toppenkväll och de va kul att träffa alla igen, speciellt Elin och Elin som inte är kvar i klassen. Jag och Alexx hade planer på att gå på Karateklubben på Trappan på kvällen men då Elin körde bil hem till Linkan efteråt så var det mer frestande :) Skönt att sova hemma!

Blev imorse väckt av Camilla som skickade ett sms (och sen gick det givetvis inte att somna om). Hon kommer till Linköping idag och har match mot LIBK och jag ska självklart va på läktaren och supporta :D HEEEEJA SKATTKÄRR!!!!

Tror det är dax för morgonkaffet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0