Dan före dopparedan

Finns det något bättre än morgonkaffe? Skulle inte tro så! Det bästa är nog i och för sig att dricka kaffet i skolan på föreläsningen men hemma vid köksbordet funkar bra det me =)

Ska snart iväg och träfffa H och B igen för att köra genrep inför tentan. Har Patton kvar att diskutera, det hanns inte igår. Hoppas H frivilligt tar fram sina hembakade muffins och kakor igen. Annars får jag nog påminna henne =P

Var på blomstertorget igår och köpte blommor. Tulpaner till köksbordet (som redan ser lite ledsna ut...vad är detta?), nåra pinnar där de snart kommer slå ut gula blommor (kommer ju inte ihåg va de hette :/) och lite blommor som jag planterade om i en kruka jag fick från Kisa. De blev bra, nu känner jag mig vuxen  =)

Ser fram emot helgen, ska vila upp mig lite efter några tunga veckor. Och på lördag är det födelsedagskalas för J, kul!

ä dax att dricka upp kaffet och gå in på It´s learning, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0