Bakning

Har haft en sån där bra dag idag, då man fått lite gjort. Rensat ut massa papper från termin 1-5, städat, storhandlat, bokat tvättid, diskat, slängt skräp, bäddat rent m.m m.m. Sen har jag hunnit med o träffat A också. Va riktigt länge sen jag såg henne så de va kul =) Borde bli lite oftare, synd att man alltid säger så :S

Nu bakar jag muffins. Chockladmuffins med marianne-godischoklad-fyllning... oj långt ord :) De är i ugnen nu men de ser fina ut iaf. Blir en muffins och mjölk till kvällsmat och sen får vi se om jag orkar ta tag i min garderob. Den svämmar bokstavligen över. Får ju inte plats med mina nya kläder.. :/ Vilka problem.. =P Får se om något går att slänga/ge bort eller om det bara måste vikas!

Ledig imorn! Skönt! Eller hemmaplugg som de kallas. Då passar jag på att tvätta. Nä, dax att ta ut muffinsarna från ugnen, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0