wehuuu!

Åh vad kul det är att jobba!!! Får man säga så? Eller ska arbete vara tråkigt?! Socialtjänsten är iallafall toppen! :D Är så fruktansvärt glad att jag fick den här chansen!! Vilken ära! Idag har jag gjort min första riktiga arbetsdag. Är minsann ingen praktikant längre. Dock tyckte inte min dator likadant för jag var kickad ur systemet (igen!) Tur att C fixade till det snabbt för en dator behöver jag ju! Började med morgonmöte där det bjöds på bullar! Tackar man ju inte nej till en måndag morgon. Efter det var jag sysselsätt. Det är ju bra att de sätter mig i arbete, så man får göra lite. Fick mitt anställninsavtal också och där står det "För närvarande placerad vid: socialnämnden socialchef"! Jo, jag tackar, socialchef är ju en fin titel :D Inte mig emot... =P Har även fått lite intro i ekonomiskt bistånd idag för det ska jag syssla med. Svårt men det ska nog gå bra! När arbetsdagen var slut hade jag tur och fick åka bil hem med M som skulle till Linköping!

Kvällen tillbringades med Louise! Vi fikade på Leo och jag åt en riktigt kladdig kladdkaka, gött! Sen åkte jag hem och lagade matlådor så nu har jag mat NÄSTAN hela veckan. Nu har jag smällt i mig lite vindruvor och tror nästan att det är dax att gå och lägga sig. Blir ju tidig morgon imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0