Träning

Jag måste nog säga att jag faktiskt har lite pli på mig. Jag ska ju gå minst 60 minuter per dag och det har jag lyckats hålla i typ 5 dagar nu, imponerande! Dessutom har jag och Camillla varit på gymet idag så u är jag helt mör i armarna. Men skönt är det :D Annars då? Har hunnit med en sväng på stan och hetsshoppade två t-shirts på gina tricot, nöjd! Sen skulle jag till optikern men de hade LUNCHSTÄNGT mellan 13- 14...hallå?? Affärer i Sverige har väl inte lunchstängt? Har aldrig varit med om det...bara utomlands när det är siesta...hmppf...jaja, får väl göra ett nytt försök imorn!

Sov hos mammy o pappy inatt. Pappa fyller ju år idag så jag tänkte ge honom frukost på sängen. Men när jag kom ner i köket satt han redan där och drack kaffe. "grattis pappa"-sa jag. "Ja visst ja, jag fyller ju år idag"-sa han. Hur man kan glömma något sånt? Skulle jag aldrig göra =P Det hela slutade med att jag och pappa gav mamma frukost på sängen istället :)

Kvällen har tillbringats i Lambotown med Camilla + familj. Vi har ätit god mat och marängsviss och naturgodis så nu är magen på gränsen till att sprängas!! Men gott var det!

Imorn ska jag upp tidigt! Klipptid, hurra!!! Hoppas på ett bra resultat! För övrigt börjar jag se fram emot innebandycupen över midsommar sjukt mycket!! Kul ska det bli!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0