Stegräknartävling!!

Ojoj oj...nu gäller det att ta fram vinnarskallen!! Jag, Elin å Hanna ska ha stegräknartävling som påbörjas på måndag och avslutas 11 december. Vinnaren blir bjuden på middag av förlorarna =) Jag hade ju hoppats på att tävlingen skulle börja redan nu då jag ska på innebandyturnering under helgen men icke... det gick mina kära vänner inte på... de tyckte det var orättvist. Säkert rädda att förlora. Känner redan nu att det kommer bli tufft. Hanna är ju hemmafru under sommaren medan Elin och jag sitter (och då menar jag verkligen SITTER) på Soc. Hur många steg går man där inne tro? tja... de tjugo mellan mitt  kontor och kopiatorn kanske :/ Hanna har ju all tid i världen och ta milslånga prommenader. Men men.. tar igen de steg i höst =P Sen kan ju tilläggas att Elin har hund så hon MÅSTE ju gå prommenader! Å vad har jag? En lat Molly som man får släpa runt kvarteret i kopplet (=max 200 steg..brr...). Jaja det kommer gå toppen och jag kommer vara såååå vältränad lagom till julbordet :D Som ni säkert förstått tillbringades kvällen tillsammans med Elin och Hanna hemma hos Hanna. Hon hade bakat tre sortes muffins som var supergoda!!

Nu är jag hemkommen och påbörjade min packning inför Larviksresan! La fram lite underkläder och sen blev det tråkigt.. datorn lockade mer! njae...kanske ska fortsätta! Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Smygreklamen fungerade :)



Har du ståbord kan du ju alltid stå upp och promenera på stället hela dagen...



Annars är det bara att ta upp innebandykarriären igen, det ger många "gratissteg"

2009-06-16 @ 23:03:05
Postat av: Rhöös

Vafan, jag skrev att jag var Rhöös... och så ändrade datorn själv. (nu vet du vem jag var iaf :) ) Anna är ju så anonymt...

2009-06-16 @ 23:04:42
Postat av: Hanna Dahlin

Lycka till i helgen (men du kommer att förlora tävlingen, moahaha... ) :P Puss

2009-06-17 @ 08:25:32
URL: http://hdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0