Måndag

Goddag! Nu har jag börjat måndagen med en prommenad på 1h och 10 minuter! Duktigt, eller hur?! =) Tänkte fortsätta i den här takten och sen lägga på lite löpning nästa vecka. Kan ju inte börja med hårdträning =P Sen kommer ju Camilla till Linköping också och då tänker jag att det blir några vändor till gymet också! (Jag har gymkort men går bara dit typ en gång var tredje månad när Camilla kommer hit från Karlstad...haha...)

Nu ska jag laga spagetti och Köttfärssås och sen kommer Rindi hit. Vi ska till gamla Linköping och sen fika på Café Berget, toppen :D

Förresten fick jag mail om att jag kommit in på ledarskapskursen på Gotland! Men tackade nej.. Hinner och orkar inte jobba heltid i 8 veckor och dessutom plugga. Nån måtta får det va! Den kursen kan läsas senare :D

Kommentarer
Postat av: Ass

Du har en och en halv vecka på dig att komma i storform :P För att svara på din fråga i smset så kommer jag inte till linkan innan midsommar -jag behöver vila mig i form i helgen :)

2009-06-08 @ 12:30:39
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0