Där rök min plan...

... idag orkade jag faktiskt inte gå min timmesprommenad... så jag struntade i det! Har lite dåligt samvete men äsch då.. jag har gjort massa annat bra idag! Bl.a städat och rensat min garderob. Så nu är två maxipåsar utsorterade och det blev plötsligt massa plats för nya kläder :D

Imorse var jag hos frissören. Hon har tunnat ut håret massa så nu kan jag äntligen ha det utsläppt utan att svettas ihjäl! Underbart! Sen var mamma och jag en sväng på stan och kollade på studentpresent till Klara, så nu är det avklarat. Mq hade 50 % också så det blev en scarf till mig!

Ikväll hade jag slagit mig ner med te, naturgodis och filmen mamma mia! Sen ringde Emma och vips... så var jag nere på stan. Emma, Maria och jag tog en prommenad och sen gick vi hem till Emma. Hon hade nämligen varit i Motala idag och inhandlat våran efterlängtade trippeltång!! Så nu har jag fått med den hem + blivit lockig i håret! Min nya bästa vän! Köpte dessutom nån spray hos frissan så vi hoppas att resultatet håller lite längre än vad det brukar på mitt hår!

Nu ska jag sova! Får se om jag orkar till gymet imorn! Maria skulle ju på body pump imorn vid 7 så då kan väl inte jag va sämre och ta mig till gymet runt 9? jaja... vi får se...

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejjhejja Palle!! Körde du pass vid 9-snåret eller gym? Blev ju kalasfint resultat av eran trippeltång.

Kram

2009-06-13 @ 00:42:43
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0