Föll just i fällan.

Efter att ha kört crosstraining och därefter ett core-pass, samt ätit nyttig mat, föll jag i fällan. Sockersuget blev för stort så jag praktiskt taget sprang till frysen och grävde fram några gamla chokladmuffins. Och nu ligger de i magen :( Crap...

Igår var en bra dag. Det var sol ute och jag och Hanna var på toppenhumör och skuttade till bussen efter föreläsningen. Det bar därefter iväg till IKEA där jag äntligen fick köpa mina små matlådor. Har insett problemet i att min frys är minimal så jag var tvungen att investera i matlådor som inte tar för mycket plats. Jag är inte dum jag inte ;) Dagen slutade inte sämre då IKEA tydligen har börjat sälja revbensspjäll med tillhörande BBQsås. Dem tillsammans med en sallad blev min middag och behöver jag tillägga att det var gott?

Eftersom jag började förra stycket med "Igår var en bra dag." så undrar ni säkert vad som ska hända härnäst? MEN, idag har varit en lika bra dag =) Hade färdighetsträning där vi planerade utredningssamtal och förslag på insatser. Det var spännande. Särskilt som seminarieledaren började med att säga "Okej, då kan ni sätta igång". Hehe, vi hade ingen aning om vad vi skulle göra då vi tydligen inte läst studiehandledningen så bra, som sa att det var vi som skulle hålla i seminariet ;) Nåja, vi fann oss snabbt och lyckades utreda en bra bild av familjen och problemet. Cred till oss! Efter färdighetsträningen var det examensmöte och därefter en fika med Simon. Sen bar det av hem igen och mot gymet. Det där core-passet var inte att leka med kan jag tala om. 30 minuter mage och rygg var mer än jag klarade av :/ Men nu är planen följande: Core på tisdagar, bodypump på torsdagar och bodypump på söndagar. Hur länge tror ni den planen håller?? Vinnaren får ta över mitt träningskort =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0