40 läsare

Intressant att se att 40 läsare bemödade sig att läsa min blogg igår. Har jag ens så många vänner? =P

Gårdagen spenderades i Rimforsa tillsammans med Johan + familj. Gick i skogen och plockade svamp. Sen var det ju lördag och då måste barnen få godis. Tro´t eller ej, men jag var duktig och avstod. Köpte en tidning istället som jag såklart glömde! Baah..

På kvällen var jag hos Emma. Tanken var att göra potatispizza, men då vi såg att degen skulle jäsa i 2 timmar tog hungern över och vi gjorde vanlig pizza istället. Mycket smidigare :) Sen gick vi till Slivers Lounge och hängde. Trevligt trevligt! Vaknade 11 imorse och det måste nästan vara rekord.. Hela dagen bortsoven men nu väntar en skolvecka så det kanske var behövligt!

Jag ska förresten toasta på Socionomsittningen. Be there! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0