Uppe i ottan

Har haft svårt att sova inatt. Har drömt mardrömmar om att min ena toastmasterkollega fastnade på Gotland då hans flyg inte gick ,på grund av snöstorm... :/ Vaknade upp och insåg till min glädje att det inte alls var snöstorm ute så det bådar ju gott ;) Ska åka med bussen kl 10 till Norrköping och därefter blir det en snabb vända på stan. Sen ska gyckel klippas färdigt, toastmasterfilmerna ska klippas färdigt, gyckel ska tränas och repliker ska memoreras.. Pjuh..

Sen till klädproblemet. Eftersom jag ska vara kapten så borde det inte alls va för komplicerat. MEN! Jag har ju ingenting att ha på mig under kavajen?! :S Trots att jag har minst 80 plagg hemma som SKULLE kunna passa under så finns det ingenting som är roligt nog... maaah :( Det brukar sluta med att jag grinigt slänger på mig ett 50kronors baslinne från HM, och jag kan lova er, mina kära läsare, att detta scenarie kommer att upprepas även idag... Pling! Dagens I-lands problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0