.... och återigen har Östgötatrafiken förstört min kväll.

Kommer ni ihåg den kvällen jag och Emma skulle se Johnossi i Norrköping för några veckor sen? Återigen har Östgötatrafiken gjort det!! Ska inte de där stooora tågen klara av lite snö eller? Signalfel efter signalfel och ingen information. Känns det igen? Jag blir galen... Nu är jag iallafall hemma och jag får tacka min far som hämtade mig på stationen och min mor som hade lagat en matlåda till mig. Jag blir så trött. Det här förstör verkligen hela kvällen för nu är jag så trött och grinig att jag bara vill sova.

Dagen har iallafall spenderats i Norrköping. Föreläsning, seminarie och filmklippning. Jag, Louise och Jonis ska ju vara toastmastrar på Socionomsittningen på fredag och då gäller det att vara förberedd =)

Det där blev ett gnäll-inlägg och imorn ska jag upp 6.30 så jag tror minsann det är bäst att hoppa i säng. Go´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0