Kreativitet

I helgen har jag varit kreativ. Eller åtminstonne i lördags. Vi börjar med fredagen. Dagen startades med två seminarium i Norrköping. Min och Hannas magar började kurra redan kl 10 och kl 11 bestämde vi oss för att äta lunch på Trappan istället för att åka hem. Det blev kyckling, ris, sås, sallad och kaffe. Gött =) Sen bar det av till Tornby. En tröja och en mocka"jacka" senare åkte jag vidare till Maxi. Köpte ingredienser för på kvällen skulle det minsann bli lussebak med Emma.



Emma var lite sugen på råa lussebullar. Jag hann som tur var hindra henne innan hon åt upp alla...



...och resultatet =) Riktigt goda blev dem iallafall. Även om de "smälte" ihop lite på plåten. Kanske borde köpa större plåt. Men isåfall behövs ju även en större ugn. Och det tänker jag inte köpa... hmmm..

På lördagen åkte jag, mamma och Gunilla till Rimforsa Strand. Vi skulle på julpyssen. Det var riktigt kul. Gjorde en krans som snart kommer åka upp på väggen. Känner inte att jag vågar ha den på ytterdörren direkt. Finns risk att någon skulle rivit ner dem efter några timmar... :/



En något mörk bild. Men för er som inte ser är det vitmossa med lite blåbärsris, kanelstänger, torkad frukt och sprayad kotte =)

Imorn ska jag och Gunilla åka till Ullared. Ska påbörja en inköpslista nu :P

Kommentarer
Postat av: Hanna Dahlin

2010-11-21 @ 18:17:26
Postat av: Hanna Dahlin

Haha, vad hände, kom visst åt någon knapp där och skickade ett tomt inlägg :)



Gott det ser ut!!

Jag drömde att jag var på Ullared och shoppade loss i går! Vi måste åka i vår med!

2010-11-21 @ 18:19:11
URL: http://hdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0