Känner mig en aning stressad...

Jag har alldeles för mycket att tänka på just nu:

- Jag ska va toastmaster på Socionomsittningen nästa fredag. Lot´s of things to do innan dess.
- Vi ska gyckla på sittningen. Gyckel måste skrivas, tränas in och filmas.
- Jag är en av de ansvariga för examenssittningen 21 januari. Kontrakt ska skrivas, mat ska bestämmas, dekor ska fixas, mail ska skickas, ta in anmälningar etc..
- Har en hög P6-grejer att göra. Bland annat ordna en utbildning.
- Börjar ny kurs på måndag. Måste fixa litteraturen.
- Söka jobb. Arbetslös i vår? Nej tack.
- Blir utkörd ut min lägenhet i slutet av januari. Har ingenstans att bo :/

+ massa småsaker som tillsammans kan ta ganska lång tid. Uff..

Nåja en sak i taget. Annars slutar det med att ingenting blir gjort istället.

Idag har jag och Jonis iallafall börjat filma inför fredagens sittning. Tur att han är teknisk för det här med att klippa ihop film och lägga på ljud är inte riktigt min grej.

Nu ska jag snart ta mig ut til Tornby för att titta på födelsedagspresent till svägerskan som ska ha kalas nästa lördag. Lovar att jag kommer hitta massa bra saker till mig själv också. Brukar bli så :P

Slutseminarium imorn. Sen är kursen slut :)


Kommentarer
Postat av: Ass

Flytta till Karlstad!!!

2010-11-04 @ 18:31:59
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0