Ett bra avbrott i vardagens stress

Som jag skrivit tidigare har jag alldeles för mycket på gång just nu. Idag har vi filmat inför vårt gyckel till fredag. Haha, hoppas någon mer än vi tycker att det är kul... :P Nåja, för att komma till det braiga avbrottet. Ikväll har jag träffat Erica, min kollega och vän från socialtjänsten i Kisa. Det var toppenkul! Vi åt världens godaste hambugare och snackade skit. Precis vad jag behövde :) Skönt att få göra någonting som inte är skol- eller "måste"-relaterat! Sen har jag även bokat in en kväll med kollegorna nästa onsdag. Då ska vi hem till Lina och hälsa på henne + hennes nya bäbis, kul!! Fick lite ny energi nu kände jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0