Boda borg och inflyttningsfest

I fredags var det slutseminarium, vilket betyder att kursen är slut, vilket betyder att det bara är två kurser kvar, vilket betyder 10 veckor till examen... Ångesten är hög ;)

Nåja, att kursen är slut måste såklart firas. Jag, Alex, Madde och Martina hade i fredags myskväll med idol och popcorn. Det blev en tidig kväll för dagen efter ringde klockan tidigt. Det var nämligen dagen B. B som i Boda Borg. Om ni inte har varit där så kan jag varmt rekommendera det =) Vi var uppdelade i två lag.



Lag valrossarna: Rindi, Erik, Jag och Hanna




Lag ninja: Emelie, Martina, Tobias, Frida och Hanna

Dessvärre vann lag Ninja med 18 p mot våra 12 p. Typish.... Ska inte vara dålig förlorare utan erkänna att de var bättre ;) Boda borg var iallafall helkul och jag kom hem med blå knän och röda rivsår på armen. Det ska synnas att man kämpat :D

När jag och Hanna kom hem till Alex igen tog vi en välbehövlig dusch och därefter bjöds det på kyckling med spenat-oliv-soltorkadtomat-sås och pasta. Till efterrätt glass och hemmagjort kolasås. Sen gick vi hem till Rindi och Peter som hade inflyttningsfest.



Alex, Jag, Hanna

Kvällen avslutades på Trappan och för en gångs skull var faktiskt Karateklubben XL roligt =) Dagen har tillbringats i Alex soffa med choklad och pannkakor. Även kvällen tillbringas i soffan (men min den här gången) tillsammans med en popcornskål. Jag har nämligen poppat på spisen för första gången i mitt liv, utan att tända eld på köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0