Då var de måndag igen.

I lördags var det Utekravallen. Dålig musik, alldeles för mycket folk, långa köer (både till toaletten och för att komma in på området). Resultat, vi gick hem strax efter ett. Som tur va var jag i gott sällskap och förfesten var rolig =)

Lördagen blev desto roligare. Först 4årskalas i Rimforsa. Olle fyllde och det bjöds på Hamburgare och djungeltårta. Släktkalas blandat med barnkalas och mot slutet låg jag halvt död i soffan och tittade på 6 barn som lekte :) Vidare till Norrköping där Alexx lagat mat till mig. Vissa har tur ;) Sen vidare till Hanna. Kvällen avslutades på Trappan där att nyinskiftade festerister + pateter höll hus. Hade inga höra förväntningar på kvällen men det blev faktiskt jättekul!

Nu är det måndag igen och jag och Alexx sitter i Biblan och analyserar, hurra.... Ikväll FF-möte i Linköping. Ska bli intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0