1 maj

För er som undrar.. efter lång väntan kom äntligen den efterlängtade spotifyreklamen (=jag har inte accepterat nån betaltjänst). puh..

Valborg var lugn och tillbringades i Skeda Udde för att inviga Johanna och Martins nya hus. Såå fint, jag kan också tänka mig ett hus nu! :D Johanna hade lagat massa god mat och när den var uppäten satt vi mätta och belåtna i sofforna. Spelade spel också. Uno kom på tal men oturligt nog hade de inte det hemma... attans.. jag hade lätt vunnit efter alla timmars träning på Trappan. Istället blev det ett frågespel men de va kul de med! Men fick tyvärr inte vinna då...

Tog sista bussen hem och i Slaka nånstans hoppade det på ett gäng vilda "seniorer" som de kallade sig när de skulle betala. De hade nog druckit lite för mycket för jag fick världens tackling av en tant när hon gick förbi mig :/ Nåja, jag är hård och det var säkert inte med mening ;) Tryckte på stopp-knappen vid golfbanan där jag skulle hoppa av.

Busshaffören i högtalaren: Var det nån som ville gå av vid golfbanan?
Jag: Jag vill! (annars hade jag väl inte tryckt på knappen tänkte jag i mitt stilla sinne men orkade inte bråka).

Idag är det 60årskalas i Rimforsa, ska bli trevligt! Har dessvärre lite ångest för att jag måste plugga i helgen men de kanske kan skjutas upp tills imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0