Tisdag kväll

(ännu mer fantasifullt, har en sån dag idag) :)

Har idag upptäckt tjusningen med "Academic search premier". Den sökmotorn kommer rädda min och Alexx c-uppsats!!! Hittade faktiskt lite tidigare forskning inom ämnet "kvinnors våld mot män" så nu är det bara att sätta igång och plöja engelska artiklar!

Har även besökt myrorna idag och köpt två bebismössor. Otroligt gulliga =P Vad halt det är idag förresten.. har hållt på att rasa ihop flera gånger :S

I min ugn ligger nu en kladdig chokladkaka (hoppas jag) som bara väntar på att få slinka ner i min mage. Helst hela på en gång. Den ska jag avnjuta framför tv´n idag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Ass

Varför har du köpt bebismössor? Är det något du inte berättat?!?



Något i ugnen skrev du sen... :-O

2010-03-02 @ 22:43:52
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: palle

Åh en liten bäbis hade ju varit mysigt =) Men tyvärr ass.. jag och alexx ska va toastmastrar på en sittning på lördag så de är rekvisita =)

2010-03-03 @ 07:38:04
URL: http://paulineviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0