pysseldag

jag...det är ju inte jättekul, det vill jag inte påstå. Men nödvändigt! Idag är jag "ledig" från skolan och då nalkas tvätt, evidensbaserad utvärdering, malning av engelska vetenskapliga artiklar, städning, kylrensning, förberedelse inför lördagen, bla bla bla... eftermiddagen avslutas med en tur till Norrköping för FF-möte på Trappan.

Hanna har för övrigt tvingat med min på kent nästa onsdag. Men de ska bli kul! Sitter och lyssnar in mig lite på deras senaste cd nu. Gjorde frukost imorse och satte mig vid köksbordet. Och kan ni gissa? Jag hade glömt kaffet!!! Shit...det har aldrig hänt förr... inte bra.. inte bra...ett tecken på ålderdom kanske. :/

Gjorde en dum grej igårkväll jag redan ångrar... frös in kladdkakan!! Vad ska jag äta nu då? Visst man kan a upp den ur frysen men... baka något nytt kanske? :D

Nä, om 7 minuter öppnar tvättstugan sina armar för mig! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0